Huvudbry

Onsdagen innebar jobb till 15.15. 
Jag åkte förbi Ica på vägen hem och köpte köttfärs och lite annat som fattades hemma. 
B & jag tog en fika innan S & jag åkte till Tovrida, Lekeryd. 
(null)
Stephie provred Fiji och hon tyckte mycket om henne. Så det blev lite funderingar fram och tillbaka - köpa eller inte köpa... 

(null)
Mikaela har sina hästar i det stallet och hennes lilla Nemo är ju så underbart söt! Man blir så sugen på en liten plutt själv. 
(null)

(null)
Vi kom väl fram till att S skulle lägga ett bud på hästen. Senare på kvällen ringer S mig och berättar att DC:s uppfödare hade ringt. Hon har en tre-åring som hon jättegärna vill sälja till S, billigt. Hon behöver sälja av i princip alla hästar hon har pga hälsan. 
Svårt läge - vilken tre-åring eller båda?! Jättesvårt. Jag vill helst bara ha två hästar i stallet pga allt jobb framförallt med hö och hösilage. Känner att kroppen tar stryk nu på äldre dar. 
Det blev köttfärssås och spagetti på kvällen. Tim jobbar på Bjurfors denna veckan så vi åt tillsammans hela familjen. 

Idag, torsdag, jobbade jag 7-13 
Jag vaknade till imorse och tänkte att det började ljusna ute & klockan hade inte ringt än. Morgonen innan var det mörkt när klockan ringde....
När jag tittade på mobilen va klockan 05.30. Jag brukar gå upp 05. Undrar om jag glömde ställa klockan eller om jag stängt av den & somnat om..
Skönt att jag inte försov mig alldeles i alla fall. 
Jag var trött när jag kom hem, drack kaffe och tog en power nap. 
Ute var det storm och ösregn. Man längtade inte efter att gå ut, men Siggehäst behövde ju bli lite ompysslad och motionerad. S red idag också.  
Vi åt pulled pork med potatismos på kvällen när Tim kom från jobbet. 

(null)

(null)
Sigge myser med husse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0