Lugn dag

Idag var det inga "jobb" inplanerade på gården. 
Bosse skulle upp till flygklubben en sväng för att titta till sitt flygplan. 
Jag tog på mig träningskläderna och sprang en sväng. Jag tog vägen förbi Stephie & pratade lite med henne innan jag tog en annan väg hem igen. Dagens totala sträcka blev drygt 12 km 
(null)

(null)

(null)
Såg ett vackert Magnolia träd när jag var ute. 
När jag kom hem igen dammsög jag och lagade mat. 
Vi har tänkt börja handla på nätet, alltså maten på Ica men det är många som gör det nu så jag får vänta till nästa vecka. 
Det var bara att själv åka iväg idag och göra inköpen. Nu klarar vi oss nog till slutet av nästa vecka hoppas jag. 
Vi tog med både Sigge och Tosse till ridhuset på eftermiddagen. Det blev ännu en miljöträningsdag för Tosse. 
Det var fem hästar därinne och det var mycket att hålla reda på för honom! 
B och jag åt en laxbakelse på kvällen. En riktigt god kaloribomb. 
(null)
Nu är det dags att sova igen. 
Var rädda om er! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0