Motionsdag

Jag gick upp vid åtta idag. 
Anette fodrade och släppte ut hästarna.  Hon ber om att få göra det, hon älskar att få åka till stallet på morgonen! Hon tar dom imorgon bitti också. 
Jag åt frukost med Bosse & sen åkte han till flygplatsen för att ha flyglektion. Jag tog på mig träningskläder ochvgickbut & sprang. Jag tog en runda som jag brukade rida förr med Chante. Jag saknar verkligen att rida ut på lite längre rundor, men törs inte med Sigge än. 
Man behöver passera under en stor vältrafikerad väg för att komma upp i dom skogarna OCH det finns kor vid en lagård man går förbi. Hemska, läskiga kossor tycker Sigge! 
Men löprundan var jätteskön i alla fall. Det var soligt, lite kallt i vinden men helt stilla & varmt inne i skogen. 
(null)

(null)
(null)

Jag sprang åtta och en halv kilometer. När jag kom hem satt jag i solen & njöt en stund innan jag gick in och dammsög. 
När S kom gick vi ut i skogen med Sigge. Den rundan blev drygt 5 km. 
B lagade fläskkotletter som var klara när vi kom tillbaka med Sigge. 
Danne var snäll & kom & hjälpte Stephie med Tosse så jag kunde gå in & äta. 
Sen åkte jag till Ica och köpte bl a en grillad kyckling till kvällen. 
S&D har hittat ett hus dom är intresserade av. Dom tog en promenad dit för att titta utanför bara och B & jag åkte dit i bilen. 
Det ligger som kommande objekt på mäklarsidan så det finns inget visningsdatum än. Men det såg fint ut på utsidan. 
Vi spelade en Canasta på kvällen innan vi kvällsfodrade och S & D åkte hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0