Njuter

Vädret är helt underbart nu! Soligt och ganska varmt & skönt. Man undrar hur länge det kommer fortsätta...
Jag försöker vara ute så mycket som möjligt och lapa sol. 
Efter att jag hade gjort klart stallet planterade jag våra "Kanna-lökar" som har övervintrat i uthuset. Dom ser inte roliga ut nu, men blir så fina sen. 
(null)

Sen har andra blommor kommit upp som många inte gillar men jag tycker att dom är jättefina. 
(null)
Maskrosor!
En hel äng full med maskrosor är väl jättesomrigt och fint?!
Sen är dom ju inte så vackra när dom vissnar...
Jag krattade gräs (som Bosse klippt) och mockade Sigges hage. Ville göra det innan bonden kommer och tömmer gödselstacken. Sigge var snäll & hjälpte till! 
(null)

(null)
Sigge fick trava lite i ridhuset idag & efter det longerade Stephie Tosse. 
Vi grillade när Tim kom från jobbet. Fläskfiléspett med potatisklyftor och morotsstavar som varit i ugnen. 
(null)

Det var så skönt att sitta ute i solen & äta, det är ju ändå bara 21 April än. 
Imorgon jobbar jag 7-11, lagom långt arbetspass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0