Vårskor och tacomys

Idag cyklade jag till jobbet för första gången iår. Det var bara +2 på morgonen men det kändes inte speciellt kallt. 
Jag slutade redan 11.30 för klockan 12 kom Rolf och skodde Sigge. 
Han fick fina vårskor på, lite special på fram, en så kallad överrullningssko. 
(null)
Det här är dock en baksko. 
Vi åt rester idag, det var både lövbiff och falukorv i ugn kvar. 
Jag åkte sen till Ica och försökte handla inför påsken, köpte bland annat lax i alla former - kallrökt, varmrökt och en laxsida. Räkor, ägg, prinskorv och köttfärs plus en fläskytterfilé fick också följa med hem. Tre tunga kassar blev det. 
När all mat var inpackad i skåpen fick jag mig ett gott skratt. 
Det är mycket nu, mycket att göra och att tänka på. Ibland blir det fel.....
(null)
Vad i hela friden gör glaset i skafferiet? 😂😂
Stephie, Danne & jag åkte ner och hämtade en pall med spån sen. Imorgon åker vi och hämtar en ny häst. Det blir Skåne tur och retur igen. 
Efter jobbet kom Tim och Amanda. Medan dom bytte däck på "Amandas " bil (egentligen Bosses) lagade S & jag mat. Tacos fick det bli. 
Mysigt med hela familjen samlad. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0