Vårsöndag

Klockan ringde 05 imorse och efter lite kamning, flätning, sminkning och frukostätning släppte jag ut Sigge och körde till jobbet. 
Jag jobbade med bästa Josephine. Det innebär att allt flyter på och går smidigt och bra. Så skönt. 
På söndagar serverar vi rostat bröd vilket är väldigt uppskattat. Även av oss! Gott. 
Vi fick biffstroganoff med ris till middag och mandeltårta till efterrätt. 
Vårt kök/restaurang är jättebra vi får riktigt god mat varje dag. 
Jag slutade 13.00 & åkte hem och drack en kopp kaffe med B. Det var svårt att komma på vad jag var sugen på till kaffet... ingen hade bakat.. (Haha) Till slut kom jag på det...
(null)
Kaffe med ostbågar! 
Det är faktiskt gott! I alla fall i min mun! 😂 
Det var riktigt skönt ute med sol och +13 grader. Vi gick ut alla tre (Stephie med) och grejade. B bytte däck på Stephies bil & S tvättade den sen. 
(null)

Jag höll Sigge sällskap en stund & mockade halva hagen.  Får fortsätta en annan dag. 
Sen borstade vi hår av flera schabrak som vi gick till Pias "hästtvättstuga" med och körde igång en maskin. 
Medan den blev klar tog vi en promenad. 
(null)
Utsikt från Tirps gård mot Vättern. 
(null)
Skogsvägen ner mot Labbarp. 
Jag stekte varsin hamburgare till kvällen och fick inte så mycket mer gjort... slöade i soffan tills det var dags att nattfodra söta pållen. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0