Återhämtningsdag

Inatt har jag sovit dåligt. Det började med att Wilda höll på att busa på mig och småbet mig för att jag skulle leka med henne. Inte kul när man är trött. När hon sen somnade kunde inte jag sova. Så det blev en hel del ljudbokslyssnande för mig. 
Just nu lyssnar jag på Kastvindar av Buthler & Grimwalker, den är bra. 
Jag vaknade med huvudvärk, det var nästan väntat efter värmen i helgen. Stephie gjorde stallet imorse innan hon började jobba igen efter semestern. 
Jag åt frukost och tog sen två Alvedon och en Treo. Bosse gjorde ärenden på förmiddagen och jag städade övervåningen.
Vi behövde grädde till maten så jag hoppade på cykeln och åkte till affären. Benen var lika sega som huvudet... Jag fick köpa en Loka för att orka cykla hem igen...
(null)

Jag kom på att vi har resorb hemma så jag tog en sån plus lite salta nachochips och det hjälpte faktiskt mot huvudvärken. 
Vi åt flygande Jacob, gjord på kyckling som blev över igår. 
(null)

Efter maten tog jag det bara lugnt en stund tills S kom och vi gick ut i stallet. 
Sigge fick en välförtjänt vilodag men Tosse behövde rastas. S longerade och red honom ute på ridbanan. Han var pigg men snäll.  (null)
Stephie och jag tog en promenad sen. Det var segt kan jag säga! Men skönt ändå. 
(null)

(null)

Har bokat promenad imorgon också med Anette. 
Nu hoppas jag på att få sova inatt. 
Sov gott! 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0