Bosse 62

Idag den andra augusti fyller Bosse sextiotvå år. 
Han påminde mig om var vi var för två år sen...och då fick jag lite ångest. Jag vill helst inte tänka på den Greklandsresan vi gjorde när han fyllde sextio.  Han blev jättesjuk och vi spenderade veckan på hotellrummet, han dålig och jag jätteorolig. 
Det är mycket skönare nu när vi är hemma & mår bra. 
Stephie och jag åkte & handlade lite snabbt först & sen gjorde vi tårtor. 
(null)

(null)

(null)
Vid ett kom Karin, Maggi och Ingemar plus Alice och Carro. 
Vi grillade korv först och åt tårta sen. 
Alice tävlade idag med så dom åkte direkt efter maten. Stephie åkte med som coach. 
(null)
Vi andra satt kvar rätt länge och pratade. 
Stephie, Tim och jag tog en PW på kvällen. 
(null)

(null)
Sen åt B & jag smörgåstårta till kvällsmat. Så nu är jag alldeles för mätt. Hoppas att jag kan sova ändå. 
(null)

Dags för dusch och sen sängen. 
Sov gott. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0