En mil före lunch

Stephie tog hästarna och stallet i morse.
Efter frukosten tog vi ut Wilda en stund. 
(null)

(null)
Blå himmel, blåsigt och Wildis på sin favoritplats. 
Sen bytte jag kläder och gick ut och sprang fem kilometer. 
Efter kaffet gick jag ut till Coppen och borstade honom i hagen och gick sen till ridhuset och promenerade honom i 35 minuter. 
Jag fick ihop tio kilometer före lunch och tretton totalt idag. Inget jätteovanligt men det har blivit lite mindre sen vi hämtade Wilda. 
Bosse lagade mat idag, det blev korvstroganoff med ris. Ingen favoriträtt men det går bra som omväxling. 
Stephie slutade tre och kom hit strax efter. Då hade jag tagit in hästarna, borstat Sigge och kopplat på transporten. Vi åkte upp till Målskog & där red Stephie honom på ridbanan. Han var laddad idag och exploderade en gång ibörjan. Sen var han fin! 
(null)

(null)

(null)

Vi var hemma igen halv fem och fixade iordning allt i stallet innan jag tog ut Wilda en stund till. 
Det har varit ganska kallt idag. Solen har värmt ibland men hösten är definitivt här. 
Tim kom in efter jobbet (vid 20.10) och åt. Vi hade mat kvar från lunchen. Jag gjorde varsin toast också. 
Vi lägger oss tidigare nu när det är mörkt på kvällarna. 
Sov gott
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0