M&M

Klockan ringde vid sju imorse. Jag fodrade hästarna inne och gjorde mig klar & åt frukost. 
S kom klockan åtta och vi tog en promenad i skogen med Sigge. Plötsligt fick vi sällskap av två rådjur. Dom sprang över vägen framför oss först och sen bakom. 
Sigge tittade storögt men var inte rädd. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Solen tittade fram så fint mellan träden. Det har varit jättefint väder hela dan. 
Vi åkte sen och handlade på Ica inför kvällens besök. 
Stephie åkte till Alice i Växjö både för att rida och ha träningar. 
När köttet låg i marinad och potatisen var skalad tog vi ett dopp i poolen och låg i solen en stund. 
Jag hann rensa rabatten med innan jag bakade havreflarnskorgar till efterrätten. 
våra vänner Mats & Marie kom vid halv fem. Vi åt "laxros"till förrätt och grillspett på fläskfilé och grönsaker. 
(null)

I havreflarnen la jag glass och hallon. 
Vi satt ute till halv elva och det var fortfarande +20 grader. Så skönt! 
Vi spelade en omgång Canasta som Bosse och jag vann. 
(null)

(null)
Poolen ser så inbjudande ut när den är upptänd på kvällen. 
Nu är jag trött = sovdags. 
God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0