Nu är hösten här

Det är helt klart höstkänsla ute nu. Inte så kallt men rätt blåsigt och det har kommit regnskurar av & till hela dagen. 
Annars har det inte hänt så mycket idag. 
Stephie kom och promenerade med Coppen i ridhuset. Under tiden gjorde jag rent transporten lite mer ordentligt än jag gjorde när vi kom hem i fredags. 
Skurade lite på insidan och pedantmockade lite! 😅
Wilda fick komma ut en stund också. Idag ville hon mest klättra i träd. 

(null)

(null)

S åkte ett par ärenden sen och då förberedde jag middagen. Det blev fläskstek idag, det är ganska längesen jag gjorde stek. På sommaren blir det ju mest grillat eller lite lättare mat. 
Efter maten gick vi ut i skogen med Sigge och Tosse. Jag red och Stephie och Danne gick. 
(null)

Vi hade tur med vädret. Det var riktigt mörkt på himlen åt ena hållet så vi trodde att vi skulle få en skur på oss, men vi kom torra hem. 
Sen gjorde vi en ny liten hage till Coppen, han trampar sönder dom snabbt. 
Hästarna fick nytt vatten i sina hagar också. 
(null)

Imorgon blir det tidig ridning. 
Good Night everybody. 
Kram 🤗 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0