Över förväntan!

Jag klev ur sängen 05 imorse igen. 
Vi lastade Sigge och åkte mot Mantorp igen strax efter sju. 
Solen sken från en nästan molnfri himmel och det var varmt, riktigt varmt och svettigt! 
Igår tävlade vi inne i stora ridhuset, idag gick min klass ute. 
Sigge kändes fin på framridningen idag med. Är så nöjd med honom, att jag kunde (fick) rida ordentligt. Ibland säger han liksom tack och hej...
Men oj vad vi svettades! Tack och lov slapp vi rida med kavaj idag med. 
Vi fick ihop 70% och vann klassen! 
Det räckte till en andraplats i Halloncupen oxå. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Prisutdelning i LB:1
(null)
Prisutdelning i Halloncupen. Alla priser i cupen gick i rosa (hallon)färg. Så nu kan Sigge bli fin i rosa grimma, rosa gummiband, tvättad med rosa svamp & Rosa hink osv. Lite godis fanns oxå med bland priserna, naturligtvis med hallonsmak! Så roligt! Det var väldigt mycket priser! 
(null)
Publik i Corona tider! Bästa hästen och bästa Stephie ❤️
(null)
Tack Stephie för suverän coachning och håruppsättning! Jag trodde aldrig att det skulle gå att få upp allt mitt hår i en stadig knut! Men du lyckades, förlåt mitt gnäll pga att jag är håröm så in i vassen 😅
Resan hem gick bra med trött häst i släpet. 
Vi fick försöka att snabbt fixa nån mat (då det tyvärr aldrig står mat på bordet när man kommer hem efter en lång tävlingsdag) Stephie och jag åkte & köpte grillad kyckling som vi åt potatiskroketter till. Efterrätt gjorde vi med. Gissa vad...
Hallonpaj såklart - dagen till ära! 
Det blev några dopp i poolen i värmen sen. Wilda var ute ganska länge i koppel, hon vill helst inte vara ensam inne. 
Nu måste jag få sova. Är så trött. Ska bara mata pållarna först. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0