Promenad och Kantareller

Anette och jag tog en morgonpromenad idag. Vi gick fem kilometer och sen tog vi en fika på uteplatsen. 
(null)

Bosse kom ut också med Wilda i koppel. Hon var modig idag och provade hela sin klätterställning. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Direkt efter fikat tog jag bilen till Ekåsen för att träffa Josephine utanför. Det är fortfarande besöksförbud där, så Jossan kom ut när hon hade rast. Hon ringde igår och bad mig komma för hon ville ge mig kantareller. Så snällt! 
(null)

Vi åt pulled pork med potatismos till lunch. 
Större delen av eftermiddagen gick åt till att städa och leta efter min bilnyckel.... Har lite ångest för jag hittar den inte...
Stephie red Tosse i ridhuset, han var lite trött idag. 
Sen kom Yvonne (equiterapeuten) och gav Sigge en "behandling" igen. 
(null)
Hahaha, Wildas favorit sittställe just nu. På axeln och/eller ryggen. Gulligt men opraktiskt för oss. 
(null)Just nu ligger hon brevid mig och sover. Uppe vid kudden där Siggekatt också sov oftast. 
Nattinatti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0