Regnig lördag med nya bus

Det har regnat en hel del idag. 
Jag fick leta reda på ett täcke till Coppen imorse innan jag släppte ut dom. Det börjar redan bli lite geggigt i hagarna. Särskilt i Coppens små sjukhagar förstås. 
Wilda fick gå ut en stund på förmiddagen. Bosse åkte till flygklubben för att vara med på "Spaka själv" dagarna och Stephie åkte för att hjälpa Mikaela som skulle på förvisning med sin söta fölunge.
När vi kom in var kissen på bushumör. Hon for omkring och lekte med "möss", hoppade i papperspåsar osv. 
När jag kom ut i köket hittade jag detta på golvet & undrade vad det var...
(null)
... jag hade tidigare tagit fram en ny disktrasa... 
(null)
Herregud vad hon hittar på vår lilla buskatt. 

Rolf skulle komma halv tolv och verka Coppen. Så jag tog in honom så han fick äta lunchhöt inne för att hovarna skulle hinna torka. 
När han var klar gick jag med honom en halvtimme. Vi gick på ridbanan idag, där är det lerigt bitvis men delar av den funkar att gå på. 
Jag lagade lax med potatismos & åt själv med Wilda sovande i knät. 
(null)

(null)

När Stephie kom hem hade hon intagit en annan sovpose!
(null)
Snygg stil! 
Stephie red Tosse först och jag red Sigge efter. Det gick ok. 
Önskar mig längre armar i julklapp. Stephie stående replik till mig nu är fram med händerna! & jag förstår att dom ska fram, men jag når inte längre fram! 
Svårt läge....
Aparmar hade varit bra....
Tror jag...
(null)
Söt är han i alla fall & tur är väl det! 
Nu ska jag äta lite yoghurt och sova sen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0