Sommaren är här!

Äntligen kom sommarvädret hit till oss. Idag har det varit +28 grader. 
S & jag gick upp ganska tidigt för att hinna rida innan det blev för varmt. 
Jag red & S gick upp till Målskog. Träningen kändes rätt ok först men sen blev det inget bra... Så är det ibland. 
Sigge fick bada när vi kom hem för han liksom jag var riktigt svettiga. Det var Stephie med eftersom hon gick i värmen. 
Efter en fika åkte vi och tankade bilen plus handlade. 
Sen la vi oss en stund i solen. Det blev flera dopp i poolen också för att svalka oss. 
(null)

(null)
Termometern visade på +40 på eftermiddagen. Framåt kvällen när vi grillade visade den på +53! 😅
Vi grillade kycklingspett idag och gjorde en kladdkaka till efterrätt. 
Eftersom vi inte hade ätit på hela dagen så fick man totalt paltkoma och ville bara sova efter!
Wilda har börjat sova hos mig nu, vid eller på min kudde precis som Siggekatt gjorde. Mysigt på ett sätt samtidigt som det "stör" lite ibland. 
(null)
Men hon är så söt! ❤️😻
Imorgon ringer väckarklockan 05..
Dags att sova. 
Good Night 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0