Träning och Malte fem år

Bosse och jag åkte in till Jönköping efter frukosten. Vi skulle köpa födelsedagspresent till Malte som fyllde fem år idag. 
Han önskade sig allt som har med Pokémon att göra så vi köpte några bilder och leksaker. 
Vi hade gott om tårta kvar från igår som vi fikade med när vi kom hem. Sen gick Stephie och jag ut i stallet och gjorde iordning Sigge. 
Jag red och Stephie gick upp till Målskog. Tanken var att jag skulle rida igenom LB:1 i ridhuset däruppe. S hjälpte mig som vanligt men idag gick det inget bra. Det var bara mitt fel, jag får inte ihop allt...  Fasen det känns som om det bara blir svårare och svårare att rida. 
Nåja vi hade i alla fall tur med vädret. 
Jag gjorde en sallad & åt sen efter duschen. S åt någon panerad fisk med potatis & Bosse käkade korv. 
(null)
Sen åkte vi tre tillsammans med Tim och Amanda till Peter & Lisa för att gratulera Malte. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Dom har fin utsikt över Vättern från sin veranda. 
När vi kom hem var dom andra hungriga så B & jag åkte & hämtade pizza. Jag åt en slice av Stephies, var varken hungrig eller sugen faktiskt. 
Sen spelade vi plump (kortspel) en stund innan vi nattfodrade. Tosse är geggig i ett öga så vi tvättar det och så köpte jag Noviform ögonsalva idag. 
Vi hoppas att det räcker med den behandlingen, han har fått en hel flyghuva också istället för flyveil. 
Time to sleep. 
Good Night ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0