Vilda Wilda

Det har varit en ganska lugn dag förutom att Wilda har bestämt sig för att riva ner våra blomkrukor... 
Hon lyckades till slut & lekte glatt runt i jord-blom & krukrester medan jag morrade på henne & försökte sopa upp skräpet.. Till slut fick jag stänga in henne på toaletten för att få städa ifred. 
Bosse och jag åkte tillsammans och handlade mitt på dagen. Sen gjorde vi köttfärspaj & sallad till lunch/middag. 
Vi äter oftast vid två-tre tiden så då lagar vi bara mat en gång per dag. 
Bosse åkte till flygklubben sen och Wilda sov så jag passade på att motionera mig lite. 
Idag blev det simning i 25 minuter. Det är riktigt varmt i poolen nu, +32 så jag frös inte! 
(null)
Haha, snygg i "full mundering"
När S kom hem tog vi en promenad med Sigge. Han var jätteseg i uppförsbacken men sen blev det en riktig PW hela vägen hem. 
(null)

(null)
(null)

Bosse var ute med Wilda medan vi gick med Sigge. 
(null)

(null)

(null)
Vår lilla sötis❤️
Vi tog ett glas vin med yatzy på uteplatsen på kvällen. Det har varit varmt och skönt hela dagen och kvällen, så skönt. 
(null)

Dags att sova, hoppas att vilddjuret tycker det med. 
God Natt! 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0