Vinst igen och poolparty

Klockan ringde 06 imorse också. 
Vi borstade och knoppade Sigge innan vi lastade honom vid nio och körde mot Jfk igen. 
Idag var det dags för LA:1 
Stephie var inte helt nöjd efter ritten men fick fina poäng som räckte till vinst även idag. 
(null)

(null)

(null)
Krulltotten!
Vi hade bjudit hem Kjell och Irene på eftermiddagen. Bosse hade förberett en del av maten men jag skulle fixa för- och efterrätt. 
Vi åt en liten tunnbrödsrulle med kallrökt lax och philadelphiaost med hackad rödlök i till förrätt. 
Huvudrätten bestod av grillat kött med färskpotatis gjorda i ugnen och till efterrätt gjorde jag en blåbärspaj. 
Jag vill att du ska veta Stephie att jag skålade för dina vinster, fast du inte var hemma. 🥂🏆😅❤️
(null)
Vi är dåliga på att fira. Oftast finns det inte tid (eller ork) tyvärr. 
Stephie åkte med Alice till Jfk och coachade henne när det var dags för hennes start. 
(null)

Tim kom från jobbet och åt lite med oss och när tjejerna kom från tävlingen tände vi grillen igen. 
(null)

(null)
Tim och Daniel avslutade kvällen med lite bad. 
Äntligen fick vi ett par härliga sommardagar! Det har varit riktigt varmt och skönt idag också. 
Tim körde lite med sin drönare på kvällen och tog en rolig bild på vår gård. 
(null)
En 180 graders bild med poolen i mitten och huset och uthuset runt om. Vilken teknik det finns! 
Nej nu är det dags att sova. 
Kram och God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0