50+ Vinterritt Online

Det har varit både en vanlig och ovanlig dag. 
Den vanliga dagen började i stallet, fortsatte med bil och transporttvätt. Efter maten tog vi en promenad trots duggregn och snålblåst. 
Den ovanliga dagen bestod i att jag tog på mig tävlingskläder och Stephie knoppade Sigge. Sen gick vi till ridhuset och filmade när jag red en LB:1 till en onlinetävling.
Det är facebookgruppen "Vi 50+ som tränar och tävlar i dressyr" som anordnar den. Lite roligt när det inte är några vanliga tävlingar pga Corona. 
(null)

(null)
Sigge va söt och fin i alla fall. Min känsla var inte den bästa men vi gjorde så gott vi kunde. 
Tosse var lite tossig idag, men såg fin ut när Stephie red. 
(null)

(null)

(null)
Nu ska jag duscha och sova. 
Nattinatti 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0