6/12, 12/6 & hoppträning

Idag den 6/12 fyller Danne 30 år, Grattis! 
Lite komiskt att jag fyller den 12/6. 
Bosse & jag hade nästan samma telefonnummer när vi träffades. Han hade 130794 & jag hade 830794. 
Vi har också samma fyra sista siffror i personnumret, fast i olika följd. 
Nog om tillfälligheter. 
Andra advent har varit en grå söndag. Inget regn & det får man ju vara glad för. 
Vi tog en liten promenad på förmiddagen efter att vi hade varit ute med Wilda. 
(null)

(null)
 
Hästarna fick gå in redan vid ett ungefär. Stephie och Sigge hade hoppträning bokad till klockan två. 
Dom var jätteduktiga faktiskt. Klar förbättring från förra träningen. 
(null)

(null)

Tanken vi hade var väl mer åt cavaletti hållet och möjligen hoppa små studshinder. Inte hoppa banor, det blir lite onödigt svårt känns det som. Men vi får se hur det blir framöver. 
Tim kom ut i stallet en sväng när vi var där.... 
(null)
Hahaha, nytt mode?! 
När han får jobbsamtal vill han gå omkring och prata, då går han ofta ut. Det är ju lite kyligt att gå ute i kortbyxor och t-shirt så idag åkte rocken på. 
Snyggt?!?   Knappast 😂
Bosse hade lagat mat när vi kom in, fläskfilé i sötsur sås med ris fick jag idag. 
Jag fick hjälp med tvätten av Wilda. Hon tittade ordentligt så att jag inte hade blandat vitt & kulört tror jag. 
(null)

Ikväll har vi druckit glögg med Tim & Amanda och ätit mjuk pepparkaka som dom bakade. 
Nu sitter jag och tittar jag på Hellenius hörna, sen ska hästarna få sin nattamat. 
God natt 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0