Äntligen fungerar bloggen igen

Jag har inte kommit in på bloggen på flera dagar. Först låste den sig helt när jag försökte ladda upp bilder, sen skrev jag bara text men kunde ändå inte publicera. Jättetråkigt! 
Idag är det fredag, Stephie och Danne tog stallet i morse. Jag gick upp i hyfsad tid ändå för jag hade bestämt att ta en promenad med Malin vid halv tio. Innan dess hann vi vara ute med Wilda en bra stund. 
Malin kom hit och vi gick en timme ungefär. 
(null)
Vädret var helt ok. Inget regn idag & sex plusgrader ungefär. 
Jag påbörjade städningen igår och gjorde klart idag. 
Stephie slutade lite tidigare och kom hit strax efter tre. Vi gick ut direkt och tog Tosse först. 
Han har inte legat på plus i veckan... mer eller mindre "rädd för allt" när S har ridit & då är han inte "kontaktbar". 
Idag var han dock förhållandevis "snäll & lugn" 
(null)

(null)
Busbild från i tisdags.( Stephie satt inte på här som tur var. )
Stephie red Sigge sen & efter honom tog vi Coppen. Han har inte gjort något på ett bra tag för han är ju inte ok trots behandlingarna. Han såg bättre ut på linan efter sista Skånebesöket men vill inte trava när S sitter på. Någonting gör ont eller stör honom med ryttare på. S har haft kontakt både med veterinären och osteopaten & dom vill ha film på när S travar honom. Men idag var han mer ojämn på linan än innan så S satt bara upp & vi stod stilla. Inte roligt. 
(null)
Sigge. 
Igår sken faktiskt solen en stund på förmiddagen, så ovant!  (null)
Det har ju hänt lite annat under veckan. Bland annat var vi på ridskolan igårkväll igen då en dressyrgrupp till hade avslutning. Dom red LC programmet & Stephie dömde & jag skrev. 
Jag hoppas att bloggen fungerar nu framöver så jag kan skriva varje dag. 
Ha det bra & Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0