Bra känsla och dålig..

Idag har jag bara gjort det vanliga, stallet, ute med Wilda, tvättat, lagat mat osv. 
Efter maten sprang jag en sväng. 
(null)
Det var faktiskt lite ljusare ute idag, inte lika låga tunga grå moln. 
Jag har suttit och tittat mycket på Facebook idag också. Tävlingen är avslutad och det har kommit upp resultat efter hand idag så det har varit lite spännande! Nu är alla 27 resultaten klara, jag vann! 
(null)
Jag red vid fem & fick hjälp av Stephie. Idag hade jag en jättebra känsla. Sigge var mjuk och fin & det var roligt att rida. Jag gjorde mitt första rena byte på honom. Lite busig var han med.. 
Tosse däremot gav ingen bra känsla idag. Han är ju en ängslig häst, blir rädd för sig själv ibland. Han blev rädd för något när S red och galopperade iväg & då blir han ännu räddare & springer varv på varv & går inte att stanna.... Inte roligt. 
Han stannade till slut & S hoppade av & longerade honom en stund till innan hon satt upp igen & red lite till. 
Stephie red Ruska med sen medan jag gick in och duschade. 
Dax att sova
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0