Cillaträning och tandmysterium

Hästarna fick gå ut i regnet i morse. 
Jag mockade och bytte vatten som vanligt och fick syn på något i Sigges krubba... Det ser ut som en bit av en tand. 
(null)

Om den hade legat i Tosses eller Coppens krubba hade jag inte blivit förvånad eftersom båda dom tappar tänder. Men Sigge är ju för gammal..
Jag har försökt titta men kan inte se någon trasig eller saknad tand i Sigges mun. Ett mysterium...
Jag fick ta med ett av Sigges Backontrack benskydd in för det var lite trasigt. Jag lagade det med symaskinens hjälp. 
Annars var dagens höjdpunkt Stephies träning för Cilla. Vi behövde inte åka ända till Skåne idag utan Cilla kom till Taberg. 
Hon tyckte att Sigge hade gjort stora framsteg sen sist och alla galoppombyten dom gjorde idag var rena. Roligt! 
(null)

Vädret har varit lika grått som vanligt hela dagen med en del regn, ca +3 grader. 
Ikväll tittar jag på finalen i Biggest loser. Sen ska jag göra kvällspasset i stallet. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0