Domare & domarsekreterare

Jag fick skynda mig lite i stallet på morgonen för jag hade bestämt att ta en promenad med Malin (fd granne) 
Vi gick en längre sväng än sist, runt sju kilometer och pratade som vanligt hela tiden. Utan uppehåll! 
(null)

När jag kom hem satte jag igång att städa. 
Jag har lyckats väcka liv i en amaryllislök från förra året. Idag planterade jag om den och hoppades på en ny fin blomma i år. 
Men Wilda hade andra planer. Hon välte krukan & rev sönder löken vilket resulterade i jord, vatten & skräp över köksbordet med duk och ner på en stolsdyna. Skitkatt, får man säga så... Någon amaryllis blir det inte här. 
Hästarna fick vila idag. 
Vi (Stephie och jag) tillbringade istället kvällen på BRK (Målskog) 
Dom ville att Stephie skulle döma en dressyrspecialgrupp som skulle rida LB:1. Stephie dömde och jag var sekreterare. Det är svårt att döma, men det kändes som om det blev rätt. 
Nästa torsdag är det en grupp till som ska rida LC:1. 
Dax att sova. 
God Natt
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0