En lugn dag i Kolaryd

/Morgonen var ganska kall & himlen var alldeles rosa/orange när jag gick ut till stallet. 
(null)

(null)
Lite snö låg på backen också. 
Jag plockade lite inne på förmiddagen och när Stephie kom gick vi ut & tog in hästarna. 
Jag longerade Tosse & Stephie red Sigge. 
Efter en kopp kaffe blev det en PW till Ica för att köpa fläskfilé till middagen. Vi gjorde hasselbackspotatis till och en rödvinssås. 
Wilda gillar julgranen, hon sitter på bakbenen och slår på kulorna eller biter i grenarna. 
(null)

(null)
Men hon har faktiskt inte försökt klättra i granen än,vilket vi trodde. 
Stephie & jag fixade lite i stallet igen på kvällen. Vi tog in hösilage och borstade Coppen & fotade lite. Kameran i min nya IPhone är ju så mycket bättre än den gamla! 
(null)

(null)

(null)

(null)
Vår fina Sigge ❤️
Det var allt för idag. 
Sov gott 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0