En trött dag med nya prover

Idag har både jag och djuren varit trötta. Det är ju knappt ljust nu på dagarna så man blir ju extra trött av det. 
Morgonen och förmiddagen såg ut som dom brukar för mig. En timme i stallet innan frukost och en stund ute efter frukosten tillsammans med Wilda. Sen kaffe. 
Klockan ett hade jag bokat tid för nya blodprover. Kreatininet var för högt sist, gissningsvis pga att jag dricker för dåligt. 
Gjorde ett snabbt ärende på apoteket och handlade mat på Ica innan jag åkte hem igen. 
Bosse gjorde pannkakor till lunch. 
Jag satte mig i soffan och tittade på julkalendern på svtplay efter maten. Den verkar ganska bra i år tycker jag. Frågan är vad barnen tycker...?
Wilda låg brevid mig och sov jättegott 
(null)

(null)

(null)
Jag somnade också en stund. 
När jag gick ut i stallet kvart i fem låg Coppen också och sov. 
(null)

Stephie red Sigge först och Tosse efter det. 
Sen hade hon en elevs ponny att rida också. 
Jag fick crêpes när jag kom in, som Bosse gjorde på dom "överblivna" pannkakorna från lunchen. 
Nu tittar jag på Biggest loser men strax är det dags att duscha & sova. 
God natt! 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0