Fredag med snö, bak och tacos

Stephie och Danne fodrade i morse så jag låg kvar i sängen en stund. 
Wilda busade i snön när vi var ute. Det är svårt att se på bilderna men hon hoppar jättehögt för att fånga snöbollar! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Dagens fredagsfika bestod av kaffe, pepparkakor och varsin smoothie. 
(null)

Bosse skulle laga mat idag också och då tänkte jag springa en sväng under tiden. Men... han saknade ett par grejer till lunchen så det var bara för mig att åka till Ica för tredje dagen i rad. Inte kul. Det blev ingen motion idag för maten var nästan klar när jag kom tillbaka. 
Vi åt jättegod lax och efter maten bakade jag nötkakor.
Stephie slutade tidigare idag så hon kom redan vid tre. 
Vi tog Tosse först, han var busig idag. Han fick springa lite extra länge på linan innan S hoppade upp. Han var snäll när hon red i alla fall. 
(null)

(null)

S red Sigge också för dom ska träna för Cilla på tisdag. 
(null)

Vi åt tacos tillsammans med Tim på kvällen. 
Nu när jag kvällsfodrade var det +3 grader och nästan all snö har smällt bort igen. 
Time to sleep
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0