Grillning och uppesittarkväll

Idag har solen visat sig igen! 
Vi tog med Sigge ut på en skogstur när Stephie kom. Hon jobbade bara någon timme idag. 
Efter kaffet satte jag igång att städa & sen bar vi in granen. Vi har dragit oss lite för det för vi anar vad Wilda kommer roa sig med. 
Hon var väldigt nyfiken direkt när vi tog in den. 
(null)

(null)
Sen har hon hunnit både bita & dra i grenarna samt sitta och slå på kulorna med tassarna. 
Granen är fastbundet i takbjälken, men det är inte säkert att det hjälper... 
Vi fick en fin julgrupp av Ester & Magnus som Wilda har försökt gräva upp allt ur två gånger under dagen....
Det är en riktig liten ligist vi har, men ganska söt. 
(null)
S & jag tog en liten promenad & delade ut julkort i grannarnas brevlådor plus en liten julklapp till Ester & Magnus. 
Jag har försökt få kontakt med Paketleken.se för jag saknar våra paket. Jag har varit så säker på att få dom så jag har inte funderat så mycket på det. Men igår började jag undra & idag mailade jag i lite panik & undrade var det har blivit av. 
Det här svaret var ju inte vad man ville ha precis. 
(null)
Det är ju tur att vi har köpt några "egna" paket också till julklappsspelet så vi står inte helt utan men det är ju surt ändå. 
Stephie, Danne, Tim & Amanda åkte iväg & handlade mat till kvällen sen. 
Först körde vi grillad korv ute tillsammans med Peter med familj.   Dom hade jobbat hela dagen och skulle åka vidare till Västervik, till Lisas föräldrar & fira jul där. 
(null)

(null)

(null)
Det ser dimmigt ut men det var det inte. Det är mörkret & kameran som inte funkar så bra. Jag tog min blårävspäls på mig och frös ingenting. Den är verkligen jättevarm & skön. 
Vi körde uppesittarkväll sen med Bingolotto och en massa god plockmat och godis. 
(null)
Jag är fortfarande proppmätt, men gott var det! 
Nu är klockan 01.00 så det är väl dags att jag sover lite. 
God Jul på er alla! 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0