Hoppning

Snön har smält bort här igen. Så idag kunde vi kratta lite mer löv. 
(null)

Jag fortsatte sen med att städa inne och tvätta. Jag saknade en grej till maten så jag körde till Ica lite snabbt. 
Idag gjorde jag en broccoli-ädelostgratäng som vi åt stekt kassler till. Det var jättegott!
(null)
När hästarna var insläppta och hade fått mat gick jag ut och mockade och städade hagarna lite. Sen satt jag i soffan en stund & Wilda låg gosigt brevid. 
(null)

Sigge stod klar när Stephie kom och vi gick till ridhuset och tog fram lite bommar. Vi byggde även ett litet hinder, som Sigge faktiskt hoppade riktigt bra, haha. För att vara Sigge alltså... han är ju ingen hopphäst! 
(null)
En eloge till Stephie som lyckas hoppa i dressyrsadeln också. 
Jämfört med förra söndagens hoppträning så var Sigge mycket bättre idag. Kul! 
Nu ska jag gå ut och göra hästarna klara för natten. Sen väntar duschen innan det är sovdags. 
Sov gott
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0