Jag leder min klass!

Stephie fixade stallet i morse. Jag klev ur sängen strax efter åtta. 
Bosse och jag åkte till Ica efter frukosten och handlade inför helgen. 
Sen tog vi ut Wilda. Jag passade på att köra in ensilagebalar som räcker nästa vecka. Det var ju så många som blev musätna och förstörda inne i stallet förra året så i år tar vi in så att det räcker en vecka. Resten förvaras ute. 
Det blev en promenad idag med. Vi gick ca fem kilometer i duggregn. 
(null)

Jag skrev lite julkort medan Bosse lagade mat. Vi försöker tömma frysen lite & lagar middag av det vi har där. Idag fick jag frukostkorv med pommes. Ingen favorit men det går. 
Hästarna fick gå in strax efter tre. Jag ställde Coppen på gången direkt och borstade honom plus ryckte manen på honom.  
(null)
Halvfärdig... 
Stephie red både Sigge och Tosse när hon kom. 
Under eftermiddagen fick jag mitt resultat från online-tävlingen!

(null)
Jag leder just nu, alla resultat är dock inte uppe än. Tävlingen pågår t om söndag. Men håll tummarna! 

Hippson har uppmärksammat tävlingen också. Den har blivit riktigt stor med 130 deltagare från flera länder. Det är så roligt att titta på alla ritter, en del i ridhuset, en del ute i snö och en del i fullt solsken med palmer i bakgrunden. 
(null)

På kvällen åt vi grillad kyckling med potatis & morotsklyftor tillsammans med Tim. 
Nu väntar hästarna på mig. Bäst att jag reser på mig. 
Sov gott. Skönt med lördag imorgon. 
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0