Julafton 2020

Det blev ju sent igårkväll. Så imorse var jag trött när jag vaknade. Bosse sa glatt God Jul & jag muttrade lite tillbaka & tänkte att det var ju igår som det var julafton. 
Men så var det ju inte! Det är ju idag! 
(null)
God Jul allihop!!

Solen sken lite ute & det såg nästan ut som en tidig vårdag.
Hästarna fick vilodag & vi tog en promenad istället. Amanda var inte med för hon åkte till sina föräldrar i Nässjö före nio i morse. 
(null)

(null)

Vi fikade när vi kom hem och sen började vi med maten. Det var bara potatisen att skala plus göra fruktsallad kvar. Allt annat var klart att plocka fram & bara värma. 
Danne åkte till sina föräldrar vid halv två så det var bara vi fyra hemma. 
Maten var god och sen tittade vi, eller halvsov vi till Kalle Anka. 
Vi hade bestämt att inte köpa några julklappar till varandra iår utan köra julklappsspelet istället. 
(null)
Det var bra grejer och alla var nöjda. Det var flera spel i paketen som vi spelade sen, vi hann med en canasta till slut också. 
Stephie hade köpt en julklapp till mig redan innan vi bestämde att vi inte skulle det. Jag fick en lång jacka med värmeslingor i! Så skönt! Det roliga är att jag har letat & googlat i flera timmar för jag hade tänkt köpa en till Stephie... Men jag hittade den inte..
Bosse hade också köpt något till mig, (snällt men.....) Jag fick en ny IPhone 12 mini ! 
Dagens Wildabus...
(null)
Blommorna får aldrig vara ifred...
Nu är det sovdags igen. 
Hoppas ni har haft en bra julafton  
Kram ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0