Knäck och Chokladkola

Idag släppte Anette ut hästarna. Dom hann vara ute i fyra timmar innan vi tog in dom igen för att rida. 
Vi började med Coppen. Tanken var att försöka filma lite medan S red och travade honom lite. Jag höll i linan & Danne filmade, men så mycket trav blev det inte. Han är väldigt ovillig att trava när någon sitter på. 
Sigge fick gå i skogen med mig på ryggen. Både Stephie och Danne gick med. 
(null)

(null)
 
Efter ridningen blev det en kopp kaffe innan vi gick ut igen & körde in hösilagebalar som ska räcka hela veckan. 
Jag gjorde fläskfilé med hasselbackspotatis som vi åt tillsammans med Tim. Amanda var iväg en sväng. 
Efter maten åkte vi in till Jönköping för att överlämna en inflyttnings/julblomma till B-O & Anita. Dom har köpt en insatslägenhet mitt i city i ett hus som vi kallar "kinahuset" pga balkongerna. Huset som dom hade vid Vättern har dom "sålt" till deras dotter med familj. 
(null)
Lägenheten var jättefin & balkongerna jättestora med utsikt både mot Vättern och Munksjön. 
När vi kom hem satte jag igång med att koka knäck och chokladkola. 
Wilda övervakade det hela genom att sitta på spisfläkt och kika ner. Hon försökte sno alla knäckformarna som jag hade ställt upp också...
(null)

(null)

(null)

Nu har jag ätit nåt som jag ibland åt när vi var små, havregryn med mjölk. Enkelt, snabbt och mättande. 
Dax att natta hästarna, duscha och gå och sova. 
Nattinatti 
Kram ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0