24-timmars

Klockan ringde 07. 
9.00 klev jag in på Ryhov för att gå till avdelningen för klinisk fysiologi för att få ett långtids-EKG påkopplat. 
Jag har slutat med mina betablockerare (metoprolol) och det känns bra. Det var jobbigt dom första två veckorna men sen har det varit lugnt. Troligen pga att jag slutat jobba också. Är ju inte alls lika stressad längre. 
(null)

(null)

Det gick snabbt och smidigt däruppe och sen tog jag vägen förbi granngården och köpte morötter till hästarna. 
Det var riktigt grått ute idag igen. 
(null)
Det ligger mer snö bara en liten bit upp i backen från oss. Nästan allt är borta hemma på gården. 
(null)

Eftersom jag inte fick duscha så fick Sigge bli longerad. Han var jättesnäll och duktig. Inget bus alls, det brukar alltid hända något!
Bosse och jag åt rester innan jag åkte till jobbet. Jobbade 15.45 - 22.00 idag, tillsammans med Jossan. 
Nu ska jag försöka sova med alla sladdar på mig.  Jag som bara kan sova på mage... Jag kommer nog att trassla in mig ordentligt tror jag. 
Vi får se!
God natt! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0