Aktiv

Idag gick jag upp & åt frukost vid sju.    S hade fodrat hästarna inne så jag slapp spola av leriga hovar & ben på Sigge. Vi gick till ridhuset och jag longerade honom med pessoan. 
Han var ganska pigg idag & busade lite men han höll sig ändå på rätt spår så att säga!
Vid halv tio satte vi oss i bilen och åkte till Ryhov. Jag för att lämna tillbaka EKG:t och Bosse för att röntga benet igen. 
Bosse lagade mat medan jag dammsög. Vi åt makaroner med köttbullar. 
Det var ju stormbyar igår och inatt, även idag har det blåst ordentligt. Men när vi satte oss för att äta såg jag att solen sken. Så jag bestämde mig för att ta en PW efter maten. Solen hann försvinna, det blåste hårt och mot slutet kom regnet, men det var skönt ändå. 
(null)

(null)
Det är så grönt på fälten. 
(null)

(null)

(null)

När jag kom hem bakade jag bullar. 
(null)

(null)
"Gött"!
Jag pärlade lite igen på kvällen efter att vi hade gjort klart stallet och tränat lite ben, rygg och core. 
God natt ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0