Borås

Idag har Bosse och jag varit hos Tim och Amanda i Borås. 
Vi åkte vid tio-tiden & ute sken solen som omväxling. Fast det var kallt. 
(null)

Vi drack kaffe och spelade Yatzy när vi kom dit. Sen fixade Bosse och Tim lite rörkopplingar i deras badrum medan Amanda och jag tog en promenad i solen. 
Deras lägenhet ligger nära ett skogsområde med en sjö. Perfekt när man bor i lägenhet att ändå ha så nära till naturen, badsjö och motionsspår. Borås djurpark ligger också precis bredvid. 
Vi gick runt den lilla sjön och såg även folk som vinterbadade nakna! Brrr 🥶 
Fy vad kallt! 
(null)

(null)

(null)

Vi skalade potatis när vi kom tillbaka och gjorde lite sallad. Jag hade ju med grytan med Boeuf Bourguignon som vi mumsade i oss. 
(null)

(null)

Amanda gjorde en jättegod blåbär och hallonpaj till efterrätt. 
Stephie tog hand om hästarna idag. Sigge fick gå en promenad i skogen. Han var visst vild.... Inte kul. Jag vill kunna rida ut utan att riskera livet!
Igår tränade jag för Stephie (med Sigge) och var riktigt nöjd! 
Sigge såg också nöjd ut efter. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0