En helt vanlig onsdag.

Idag gick jag upp ganska tidigt. Åt frukost innan jag gick ut i stallet. 
Sigges ben kändes helt bra så han fick trava lite på linan. Han var rätt så lugn ända tills det kom in en ponny i ridhuset. Då började han galoppera och bocka & busa. Men han lugnade sig ganska snabbt igen. 
B & jag tog en fika sen, med den obligatoriska yatzyn. Jag storförlorade, kan man säga så? Det gick skitdåligt, men vad gör det?
Jag fortsatte skåpsstädningen sen och lagade lite mat. 
Solen sken ute (fast det var inte så skönt som det såg ut) så jag tog en PW efter maten. 
(null)

(null)

(null)

På kvällen gjorde vi Libapizza, med pesto, skinka och paprika, min nya favorit! 
Good Night. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0