Fri

Det blev ingen rolig natt. Med alla sladdar och dosa att trassla in sig i. Lägg till det sladdarna till hörlurarna (ljudboken) och en katt som vill dela kudden och bli gosad. Det blev inte mycket sömn. 
Jag gick upp strax efter åtta och gick ut i stallet. När jag kom in efter en timme var det dags att koppla av EKG:t äntligen! Det var inte smidigt att springa omkring med allt påkopplat. Riktigt skönt att bli fri ifrån det!
(null)

Stephie hjälpte mig när jag red Sigge. Det gick ganska bra, förutom skänkelvikning undan höger skänkel. Det får vi träna mer på! 
S red Rosa efter. 
(null)

Vi fikade med lite ostrån innan vi drog på oss träningskläder och gick ut för att köra lite intervaller. 
Vi gick uppför backen mot Målskog och sprang upp (och gick ner) för den sista brantaste delen. Fem gånger körde vi. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Sen lagade vi mat. Pankopanerad kycklingfilé med ris. 
Efter maten åkte vi till affären och handlade lite. När vi kom hem gick S ut i stallet och klippte Rosa. Jag fixade köket & skar grönsaker till tacos. Duschade och tvättade håret, stekte köttfärs och bäddade i dom nytvättade lakanen i sängen innan vi tittade på melodifestivalen och åt tacos. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0