Jubilarer

Den 18 Februari för 29 år sedan föddes min yngsta systerson Niclas! 
Grattis på din dag! 
Jag startade dagen med städning av ytterligare ett skåp. 
(null)

Det blev lite mer dammsugning också. 
Bosse åkte lite ärenden åt ett håll och jag åkte till A6, närmare sagt Ikea. Där inköptes sex nya dricksglas och två nya underlakan av drapå-modell. 
På City Gross köpte jag lite mat och mycket fodertillskott åt hästarna. 
Medan Bosse lagade mat, crêpes, åkte jag till Backamo blomsterhandel och köpte en fin blombukett. 
Efter maten gick vi in till grannen Lena som idag fyller hela 80 år!! 
Dom är båda två pigga och håller på med sina hundar (schäfrar) Hon hade haft sin son och sonhustru där tidigare på dagen men annars ville hon inte firas. Deras dotter kommer i helgen. 
Men vi drack en kopp kaffe och pratade en massa och bestämde att vi ska grilla tillsammans i sommar. 
S kom hem strax innan oss och då var det dags att motionera hästarna. 
Spred Rosa och jag promenerade med Sigge. Han har varit lite tjock i ett framben så det fick bli skritt idag bara. 
(null)

(null)
Hoppsan, slarvigt tagen bild från film. 
Skickade efter en till jumpsuit igår... den kom idag! Snabbt. 
Blev jättenöjd! 
(null)

Pärlade lite på kvällen. Snart klar nu, fast det tar säkert ett par veckor till. 
(null)
 
Vi kör väl en Siggebild idag med. 
Kolla stilen, hur han har ena framtassen bakåt liksom. 
(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0