Nordea Private Banking

Sigges ben är inte helt ok än. Det finns en liten svullnad i vänster fram ibland. Inte hela tiden. Men nu har vi bestämt att han ska promeneras en vecka så får vi se sen. 
Jag tog på pessoan ändå idag om han hade varit busig, men han var snäll. 
(null)

Solen sken idag för omväxlings skull. Nästan vindstilla var det också. Så skönt! 
Trots vädret var jag tvungen att dammsuga huset. Det var absolut nödvändigt. 
Halv ett var jag tvungen att ställa in hästarna för vi skulle vara på banken klockan ett. 
Ytterligare ett möte angående min pension bland annat. Det strular ju lite tyvärr. "Min" pensionsrådgivare slutade plötsligt och har inte riktigt lämnat över på rätt sätt till ersättaren. 
Men det löser sig... så småningom. Jag får leva på nudlar ett par månader först bara. 
(null)

Vi åkte förbi MrRice på vägen hem och Bosse var snäll och bjöd mig på mat som vi tog med hem. 
Jag älskar deras Cashew Chicken. 
När S kom från jobbet gick jag med henne till stallet igen och fixade hö’t och borstade Coppen medan hon red. 
(null)

Usch, dom varnar för att det kan komma snö inatt. Hemska tanke! 
Jag hoppas att dom har fel!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0