Simning

Idag vaknade vi till solsken! Så skönt. 
Sigge fick skritta i ridhuset igen och trava i pessoan i 15 minuter. 
(null)

Efter kaffet blev det mer bokföring. Ett bolag av tre är klart. 
Vi åt rester, så jag slapp lägga tid på matlagning. Det gjorde att jag hann med en promenad i solen. Tog en PW runt Labbarp. 
(null)

(null)

(null)

Sen ringde jag upp Swedbank angående pensionen. Först fick jag knappa in en massa uppgifter sen hamnade jag i telefonkö. 
-Du har nummer 35 i kön. 
Hjälp... men det räknades ner i hyfsad takt. Efter kanske 15 minuter svarade en dam i andra änden. Äntligen. 
-Då ska jag koppla dig till försäkring, sa damen. 
-Du har nummer 18 i kön....
& denna kön gick inte fort kan jag säga. Över en timme satt jag i kö..
Sen packade jag badväskan och körde iväg. Jag åkte till granngården först och köpte lusern och 2 säckar morötter till hästarna. 
Jag hämtade S på jobbet och vi åkte till badhuset och simmade 1000 meter. 
På kvällen gjorde jag Libapizza igen. Jättegott! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0