Snö

Idag när jag vaknade var det vitt ute. Hemskt! Jag trodde vi skulle slippa snön i år. 
(null)

Mer kom det under dagen, det fortsatte snöa ända fram till kvällen. 
Jag fixade stallet på förmiddagen, sen gick jag in och tog tag i lite bokföring. Två bolag ska gås igenom innan jag åker till revisorn med pärmarna. Jag behöver nog ett par dagar till innan jag är klar. 
(null)

Jag gick med till ridhuset när S red Rosa. Sigge fick skritta idag med. Hans ben kändes bra men vi tar det säkra före det osäkra och låter honom skritta några dagar till. Problemet sen blir att han blir alldeles för pigg när han inte har gjort nåt på flera dagar så då exploderar han...
Idag fick vi beställa vinterdäck till transporten också. Har ju inte behövts tidigare i år. 
Jag har jagat hö och hösilage också. Det kommer ju fattas nu när mössen har ätit sönder så många balar. 
Dom små hösilagebalarna vi köpt innan var slutsålda men dom hade hö och sälja så vi tar det. 
Dags att sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0