Snö

I morse när vi vaknade var det vitt ute. Usch, jag som trodde vi skulle slippa snön i år. 
(null)

Jag och Sigge gick till ridhuset efter frukosten, som vanligt. Han var snäll och vi jobbade vidare med det vi tränade på i lördags. 
Det har småsnöat nästan hela dagen och blåst lite, inget skönt väder alls så resten av dagen stannade jag inne. 
Hade tänkt springa en sväng men vill inte halka & bryta benen så jag avstod. 
Plockade lite inne istället. 
Vi åt fish and chips idag & sen åkte Bosse med Peter för att titta på en bil i Borås. 
När S kom hem gick jag med henne ut i stallet och till ridhuset med Rosa. Hon rids lugnt denna veckan och ska igång ordentligt igen nästa vecka. 
(null)

Det får bli tidigt i säng ikväll för klockan ringer 05 imorgon. Jag ska jobba 7-14. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0