Sö(m)ndag

Klockan ringde 05 & jag gjorde mig iordning, åt frukost och gick sen ut i stallet. 
06.30 åkte jag till jobbet. Jag jobbade med Josephine idag igen. Bästa kollegan, snäll, rolig, snabb & effektiv. Arbetsdagen går smidigt och lätt när vi jobbar ihop. 
Jag råkade tvätta mina arbetskläder med en bläckpenna i en ficka...
Det blev inte så bra... 
(null)

Stora fula bläckfläckar. Inte bra. 
När jag kom hem strax efter två var det ett riktigt skitväder rent ut sagt. Det ösregnade och var nästan storm. Jag gick inomhus tog en kopp kaffe och tog en powernap i fåtöljen. 
S kom vid tre (hon hade haft träning på Målskog) men då var jag så trött så Sigge fick ha vilodag. 
Det blev en slö eftermiddag/kväll. Förutom lite coreträning som S & jag gjorde och femtio squats. 
Pärlade lite innan jag la mig tidigt. 
(null)

Sigge gillar inte dåligt vädret så han har sovit i handfatet, på strykbrädan och i trappan nästan hela dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0