Staketträning

Idag släpptes hästarna ut i ösregn och blåst. Usch! Men dom var inte ute så länge. 
Jag tränade Sigge för S. Det blir så mycket bättre när hon hjälper mig. 
(null)

Efter lite mat tog vi bilen till Jfk och byggde dressyrstaketet där. För att sen åka hem och hämta Rosa och köra tillbaka till Jfk. 
Ikväll fick man "boka tid" på dressyrbanan för att träna. (Imorgon är det tävling fast bara för ponny)
Rosa har nog inte tävlat förut så det var ett jättebra tillfälle att miljöträning henne. Hon var jätteduktig och inte tittig alls, så det blir nog inga större problem på tävlingar framöver. 
(null)

Siggekatt har legat inne nästan hela dan pga vädret. Han gillar inte regn. 
(null)

(null)

(null)

Han har inte haft det så jobbigt idag som ni ser. 
Jag är däremot trött nu. Det är full fart för det mesta tycker jag. 
Igår var vi bortbjudna på kvällen. Till en av Bosses pilotkompisar. 
Inte jättekul för mig... som kände...  ingen. 
På middagen satt jag mittemot en dam på 94 år som var väldigt trevlig att prata med plus kvällens kock som var rolig så dom räddade min kväll. 
Middagar med okänt folk är inte min grej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0