Svettigt och Sifo

Sigge och jag hade ett svettigt ridpass idag. Vi jobbade inte riktigt åt samma håll hela tiden så att säga. 
Framförallt var det galoppvolterna åt vänster som vi inte var överens om. Sigge tyckte att det var lika bra att bara öka farten och springa iväg.... Men till slut förstod vi varann så vi avslutade bra i alla fall. Lika svettiga båda två. 
Kaffet smakade extra gott idag och jag klämde i mig två stora bullar. 
För ett bra tag sen fick jag ett stort kuvert från Sifo. Med hur många frågor som helst! Jag brukar aldrig svara på sånt accisen enkla anledningen att jag inte har så mycket tid över. 
(null)

Men nu när jag inte jobbar, fick jag för mig att jag skulle svara. Men jösses vilken tid det har tagit! Det är 44 sidor fyllda med frågor! 
(null)

(null)
Jag ångrar att jag började. Sista frågan är - Vill du deltaga i fler sifo undersökningar? NEJ kryssade jag i ! 
Jag ska posta det imorgon i alla fall, för nu är jag klar. 
Vi festade till det och åt våfflor på kvällen. Gott. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0