Väckt av telefonen

I natt har jag sovit dåligt igen...
Jag tycker inte att tabletterna funkar så bra. 
Ett par minuter över sju ringde telefonen. Det var jobbet. Jag åkte hemifrån kvart över sju. (Stephie hade släppt ut hästarna redan)
Jag jobbade bara till elva. Lagom länge tycker jag. Hästarna fick lunch när jag kom hem och jag fick kaffe och en liten semla. Den första för iår, det var gott. 
Solen sken och det var nästan vindstilla så vi passade på att tvätta bilen. Inte min favorit sysselsättning men Bosse ska inte stå och gå för långa stunder så jag hjälpte till. 
(null)
 
Vi hade rester i kylen som vi åt idag. Bara att värma, smidigt. 
Sen gick jag ut igen och longerade Sigge. Han var både och idag, både snäll och busig. Men det blev ganska bra till slut. 
Jag slogs med en musäten hösilage bal sen. Mus j-larna har bitit små hål i dom flesta balarna som står i botten, vilket resulterar i att dom möglar bitvis. Inte roligt och väldigt tidskrävande. 
Jag pärlade lite på kvällen. 
(null)

Sigge i solen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0