Vår

Idag kändes det som vår i luften. 
Det blev bara två dagar med snö & vinter. (Tack och lov tycker jag)
(null)

(null)

Sigge och jag travade bommar och körde lite kondition (galopp) o ridhuset på förmiddagen. Det gick jättebra & vi var nöjda båda två efteråt. 
Vid elva hade vi kaffet klart och då kom vår halvsyster Karin på fika. Hon hade köpt med sig semlor som vi mumsade på. 
Vi satt och pratade ända tills det var dags att ta in hästarna. 
Efter det åkte Bosse och jag till Ica och handlade. Middagen fick vänta till senare för Tim kom förbi efter jobbet. 
Vi åt bara ett par mackor & sen gick jag ut i stallet igen. Jag hann inte fixa hö’t på förmiddagen utan gjorde det och borstade Rosa åt Stephie. Så hon var sadlad & klar när S kom från jobbet. 
Flygande Jacob med ris stod på bordet när Tim kom och Stephie var klar samtidigt så vi åt tillsammans. 
Nu är det sovdags igen 🥱😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0