Vinterdäck och spån

Bosse tog en bild i morse, på Sigge och mig. När vi sov. 
(null)

Haha, Sigge älskar att ligga så. Han vill ligga på min kudde och ha mitt huvud/ansikte som sin huvudkudde.    Hahaha

Idag blev det repris i ridhuset för Sigge och mig. Promenad och linan med pessoan. Han fick trava och galoppera mer, för att förhoppningsvis vara snäll Imorrn när S ska rida. 
Hans ben har sett bra ut de senaste dagarna. 
Solen sken idag med. -8 var det på morgonen, usch va kallt. Men nästan vindstilla i alla fall. 
Efter en kopp kaffe åkte vi in till stan för att hämta nya vinterdäck till transporten. Jag trodde inte att vi skulle behöva några såna denna vintern men tji fick jag. Dels måste vi hämta hö snarast och nästa helg ska S tävla. 
Vi var lata och stannade till på McDonalds på vägen hem. Vi åt Chicken Nuggets - ibland blir jag faktiskt riktigt sugen på det. 
(null)
Nu är jag nog botad från det suget i flera månader framöver. 
När S kom hem gick jag med henne och Rosa till ridhuset. När ridningen var avklarad åkte vi och hämtade en pall med spån. 
Bosse var på årsmöte på flygklubben, när han kom hem åt vi tacos. 
Jag hann pärla lite till på tavlan med. 
(null)

Så här ser det ut innan pärlorna är ditsatta. 
(null)
Många små rutor med olika tecken = olika färger som ska fyllas! Tavlan består av ca 56 000 "pärlor" eller diamanter som det kallas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0