Bom-Jobb

Idag tog Sigge och jag fram lite bommar i ridhuset. Jag la dom som en solfjäder och travade över dom på en volt. 
Sigge tycker att det är jättekul och han var pigg & glad och lätt i handen. 
(null)

(null)

Bosse och jag tog en kopp kaffe sen innan han åkte till tandläkaren och jag sprang en runda på 4 km. 
Efter duschen hade jag lite kontakt med vår revisor. Jag hade några frågor som jag fick svar på. 
Maten idag bestod av kasslergratäng med broccoli och ris. 
Sen satt jag med räkningarna en bra stund. Dumt att vänta till sista dagen att betala....
Sista räkningen var betald 15.30 och då var det dags att hoppa i bilen och åka till jobbet. När jag nästan var framme kom jag på att jag hade glömt mina jobbkläder hemma... Det var bara att ta ett varv i rondellen och köra hem igen. Jag hann i tid i alla fall och jobbade 16-20. Lagom lång dag, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0