Fika

Jag vaknade strax före 07 i morse. Men jag låg kvar en kvart & lyssnade på min ljudbok, Albino av Mons Kallentoft. En spännande bok som inte har varit optimal att sätta på mitt i natten. Jag lyssnar ju ofta när jag vaknar på nätterna. Jag sätter timern på 15 minuter & brukar somna innan den stängs av. 
Böcker skrivna av Kepler är ännu värre, där blir man klarvaken av skräck om man sätter på den på natten. Haha. 
Jag gjorde stallet före frukosten & plockade iordning lite innan Anette kom & fikade vid 10.30. 
Bosse önskade köttfärspaj till middag (igen....) Så det gjorde vi tillsammans. 
S sov länge idag & kom när jag hade tagit in hästarna. Vi hade pratat om att gå ut en sväng med dom men det började blåsa & regna så vi tänkte om. 
Jag fick ett träningspass till av Stephie. Välbehövligt & Sigge kändes fin på slutet. 
(null)
Det är S som rider på bilden, jag tog den i torsdags tror jag. Det finns inte så många när jag rider. 
Jag gillar inte att vara med på bild. 
Det finns förresten inte så många kort på mig som liten heller. Kikki & Mia gick dom till fotograf med så dom har små album men inget på mig. 
Låter jag bitter? Det är jag inte. 
Jag pärlade lite på kvällen sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0